KATERE PREHRANSKE DODATKE RES POTREBUJEM?

22.12.2017

Facebook
Deli članek:

Odgovor na to vprašanje je odvisen od vsakega posameznika, od njegovega zdravstvenega stanja, ciljev ki jih ima itd. Seveda lahko trenirate tudi povsem brez dodatkov, sicer pa je Whey (proteinski napitek) vsekakor primerna izbira za vsakega športno dejavnega človeka in služi kot nadomestek obroka takoj po treningu. Potreben dnevni vnos beljakovin znaša vsaj 1-1,2g na kg telesne teže. 

Proteinski napitki so sestavljeni iz sirotke, sirotka je popolna beljakovina, kar pomeni, da vsebuje vse esencialne aminokisline, ki jih človeško telo potrebuje za pravilno delovanje in regeneracijo organizma. Sirotkine beljakovine so tudi bogat vir razvejanih aminokislin (BCAA): l-levcin, l-izolevcin in l-valin. Ta visoko kakovosten vir beljakovin najdemo v mlečnih izdelkih, ki se največkrat zaužijejo kot prehransko dopolnilo. Sirotkine beljakovine so najbolj kakovostne beljakovine, namenjene tako moškim kot ženskam vseh starosti. Niso namenjene le vrhunskim športnikom, ampak tudi vsem rekreativcem in na splošno vsem ljudem, ki bi se radi zdravo prehranjevali. Telo oskrbijo z esencialnimi in razvejanimi (BCAA) aminokislinami, s tem pa pomagajo, da se organizem lažje regenerira in obnovi mišična tkiva.

Med osnovnimi dodatki pa nikar ne pozabite še redno uživanje na Omega 3 maščobnih kislin, saj so razmerja med Omega 3 in Omega 6 zaradi načina našega prehranjevanja popolnoma neprimerna. 

Starejši članek| Vsi članki

Brezplačen posvet


Vse pravice pridržane © 2016 IMAGO CENTER
Izdelava spletnih strani www.intuitiva.si