Članki

10.11.2017

KARDIO IN NATO UTEŽI ALI OBRATNO?

Nasploh ni najbolj primerno, da kardio (aerobni) trening in vaje za moč izvajate zaporedoma. Najbolje bi bilo, da, če... Več →

03.11.2017

KAJ JE VO2 MAX?

VO2max ali maksimalna aerobna kapaciteta je največja količina kisika, ki jo lahko organizem porabi v 1 minuti. Izraža... Več →

27.10.2017

KATERI VIR ENERGIJE SE PORABLJA MED TRENINGOM?

Celotno gorivo za energijo predstavljajo ogljikovi hidrati, beljakovine in maščobe. V vsakem trenutku se... Več →

20.10.2017

KAKŠEN SRČNI UTRIP JE OPTIMALEN ZA IZGUBO MAŠČOBE?

Pri treningu (npr. v fitnesu na trenažerjih in z utežmi), se porablja pretežno glikogen (sestavljen ogljikov hidrat).... Več →

13.10.2017

KAJ POMENI OBMOČJE 130-140 bpm?

Pri tej številki gre za nek posplošen približek. Gre za območje srčne frekvence, v katerem se najbolj... Več →

13.11.2015

ALI JE VADBA NA TEŠČE RES BOLJ UČINKOVITA?

To je vprašanje, ki si ga še vedno zastavlja mnogo ljudi. Trening na tešče pride v poštev... Več →

Brezplačen posvet


Vse pravice pridržane © 2016 IMAGO CENTER
Izdelava spletnih strani www.intuitiva.si