OPTIMALEN UTRIP ZA PORABO MAŠČOBE

18.12.2019

Facebook
Deli članek:

Pri treningu (npr. v fitnesu na trenažerjih in z utežmi), se porablja pretežno glikogen (sestavljen ogljikov hidrat).

Ogljikovi hidrati so gradniki, ki preprečujejo razgradnjo mišične mase s tem, da naše telo porablja ogljikove hidrate, kot vir energije.

Torej, ogljikovi hidrati nam predstavljajo energijo.

Naš cilj pa je, da porabljamo čim več maščobe in varčujemo z glikogenom. Če zaradi previsoke intenzivnosti (aerobne), porabljamo ogljikove hidrate, potem v zadostni meri ne pride do porabljanja maščob.

 

Ker pa to ni tisto, kar želimo, se ravno zato svetuje, da kardio (aerobne) treninge izvajamo z nizko vsebnostjo sladkorja v krvi in s čim bolj praznimi glikogenskimi rezervami.

 

Poenostavljeno; če zalog glikogena ni, telesu ne preostane drugega, kot da začne porabljati maščobe. Optimalni srčni utrip, v katerem se to dogaja, je 60-75% Fsmax (maksimalna srčna frekvenca).

Gotovo pa ste že kdaj slišali tudi za HIIT ali visoko intenzivni intervalni trening, ki je prav tako odličen način za izgubo maščobe. A o tem kdaj drugič.

Starejši članek| Vsi članki |Novejši članek

Brezplačen posvet


Vse pravice pridržane © 2016 IMAGO CENTER
Izdelava spletnih strani www.intuitiva.si